Reforma służby zdrowia w Massachusetts – Praca w toku ad

W Massachusetts średni koszt zasad jest wyższy. Rysunek 1. Rysunek 1. Ubezpieczenie zdrowotne w Massachusetts i Stanach Zjednoczonych. Dane pochodzą z Instytutu Urbanistycznego i Komisji Kaiser na temat Medicaid i Uninsured i są oparte na badaniach przeprowadzanych przez Biuro Spisu Powszechnego. Dane z Massachusetts pochodzą z lat 2003-2004, a dane z USA pochodzą z 2004 roku.
Rysunek 2. Rysunek 2. Charakterystyka osób nieubezpieczonych w Stanach Zjednoczonych w 2004 roku. Panel A pokazuje odsetek Amerykanów poniżej 65 roku życia, którzy byli nieubezpieczeni w 2004 roku, w zależności od grupy wiekowej; w tym roku było łącznie 45,5 milionów takich osób. Panel B pokazuje poziomy dochodów nieubezpieczonej populacji; Federalne wytyczne dotyczące ubóstwa dla czteroosobowej rodziny wynosiły 19 307 $. Panel C pokazuje status zatrudnienia w nieubezpieczonej populacji. Dane pochodzą z Komisji Kaiser w sprawie Medicaid i Uninsured, The Uninsured: A Primer. Styczeń 2006, dostępny pod adresem http://www.kff.org/uninsured/7451.cfm.
Massachusetts ma długą historię reformy systemu opieki zdrowotnej, w tym kontrowersyjnego uniwersalnego prawa opieki z 1988 r., Które zostało uchwalone, ale nigdy nie zostało wprowadzone w życie i zostało ostatecznie uchylone. W połowie lat 90. państwo rozszerzyło Medicaid i stworzył subsydiowany program lekowy dla seniorów4. W porównaniu z całym krajem, Massachusetts ma wyższy odsetek mieszkańców, którzy mają ubezpieczenie zdrowotne przez swoich pracodawców i mniejszy odsetek osób bez ubezpieczenie (patrz rys. 1). Massachusetts już wydaje sporą sumę każdego roku, aby zrekompensować centra zdrowia publicznego i szpitale, które traktują nieubezpieczone, korzystając z funduszy państwowych i federalnych, a także płatności od ubezpieczycieli i pracodawców, którzy są ubezpieczeni. Niektóre z tych istniejących funduszy zostaną przekierowane w celu polepszenia ochrony ubezpieczeniowej. Chociaż takie sprzyjające warunki sugerują, że reformy mają większe szanse powodzenia w Massachusetts niż gdzie indziej, urzędnicy muszą jeszcze wdrożyć środki i zająć się różnymi sytuacjami nieubezpieczonych (patrz rysunek 2).
Kiedy Mitt Romney, gubernator republiki stanowej, podpisał rachunek reformy ubezpieczeń zdrowotnych, zawetował niektóre postanowienia, w tym roczną opłatę w wysokości 295 USD za pracownika dla przedsiębiorstw zatrudniających 11 lub więcej pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze godzin, którzy nie zapewniają ubezpieczenia zdrowotnego ani nie wnoszą do niego wkładu. Na początku maja ustawodawca, który jest w przeważającej większości demokratyczny, przełamał to weto. Opłatę w wysokości 295 USD skracają roczne koszty ubezpieczenia zdrowotnego, a przewidywane przychody wynoszą tylko około 50 milionów USD rocznie. Chociaż tak zwany sprawiedliwy udział nie stanowi istotnej zachęty finansowej dla pracodawców do zapewnienia ubezpieczenia, symbolizuje logikę reform – że pracodawcy i pracownicy ponoszą wspólną odpowiedzialność za ubezpieczenie zdrowotne.
Realizacja zależy od nowych regulacji i planów ubezpieczeniowych, a także od trafności wielu założeń. Jednym z założeń jest to, że Centers for Medicare i Medicaid Services zatwierdzą aspekty, które wymagają zgody. Obejmują one wykorzystanie funduszy Medicaid w celu zapewnienia pomocy osobom o niskich dochodach i rodzinom w wypłacie składek, rozszerzenie Medicaid o dzieci z rodzin, których dochód wynosi do 300 procent federalnych wytycznych dotyczących ubóstwa, oraz dalsze wsparcie dla Boston Medical Centrum i stowarzyszenie Cambridge Health Alliance zajmują się osobami, które pozostają nieubezpieczone
[podobne: fitamina, wagi apteczne, atropina ]
[patrz też: linoderm acne, kermuren 10, caloricontrol opinie ]